Thursday 9 May 2013

Blog Review : Allah Seeker .

Bismillahirrahmanirrahim .

Assalamualaikum dan salam sejahtera . hari ni saya nak review satu blog yang saya suka sangat baca . Ya , blog Allah Seeker . mula mula , saya tak tau kewujudan blog Allah Seeker ni . tapi , salah seorang kawan saya yang memperkenalkan blog ni kat saya . bila pertama kali baca blog ni , saya rasa blog ni lain daripada yang lain . dia punya entry , semuanya best ! thanks Faqeh sebab dah memperkenalkan blog ni kat den . ^_^

penulis blog Allah Seeker ni seorang wanita . dia seorang wanita yang pandai menyusun ayat dalam setiap penulisan dia . setiap entry yang ditulis pemilik blog ni , semuanya menarik . kadang kadang , ada jugak entry beliau yang menusuk jantung saya , ada yang sampai buatkan saya rasa terharu , sedih dan kadang kadang sampai nangis pun ada . SubhanAllah , hebat rasanya wanita ini . beliau telah dikurniakan satu bakat penulisan yang baik . 


bagi yang belum tahu tentang kewujudan blog Allah Seeker ni , anda semua boleh klik di sini (Allah Seeker ) . semoga anda semua menikmati setiap penulisan daripada beliau . semoga mendapat ilmu daripada apa yang cuba disampaikan . in shaa Allah . .

p/s : semua blog yang saya follow @ di-follow oleh anda , semuanya istimewa dan saya suka membacanya ^^

Thats all for now
Thank you

Assalamualaikum 
 

5 comments:

  1. laksa Satu...!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hee , nanti nanti la ye .

      *ku tahu siapa dirimu*

      Delete
  2. Kena terjah ni.. thanx shida.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. sila sila . semoga bermanfaat . welcome kimi :D

      Delete
  3. May Allah ease your way. Amin! :)

    ReplyDelete