Wednesday 17 April 2013

Hanya Perlu Menunggu Dan Berdoa . .

Bismillahirrahmanirrahim

Assalamualaikum dan salam sejahtera . .

2 hari lepas yakni 15 APRIL , permohonan kemasukan ke IPTA / POLITEKNIK untuk lepasan SPM , STPM , DIPLOMA , MATRIKULASI dan seangkatan dengannya (ada lagi ke selain yang dinyatakan ? hehe ) dah tutup . dari bulan Januari dulu dia bukak permohonan baru 2 hari lepas dia tutup . lama gila . berdasarkan daripada Facebook UPU , dia kata masa permohonan kali ni , paling panjang . 99 hari . memang lama . 


dari Facebook UPU

dalam tempoh 99 hari tu , saya hanya menggunakan lebih kurang dalam jangka masa 2 minggu (mungkin lagi sikit daripada yang dinyatakan ) saya isi lepas dapat result . dan hanya kemaskini sebanyak 2 kali sahaja . padahal dia kasi chance kemaskini 3 kali . tapi saya buat dua kali je ? ish ish ish , bazir je yang last tu . tapi takpe , harap harap semua yang saya isi tu betul dan menepati apa yang dia nak . course yang dipilih pun , Alhamdulillah , kebanyakannya saya minat . terima kasih kat kaunselor sekolah sebab tolong saya buat pilihan . sebab sebelum ni saya tak tau nak isi apa . huh teruk gila kau shidah =,=  

mudah mudahan apa yang saya isi tu betul , tepat dan course yang dipilih tu harap harap ada la sangkut nanti . Amiinn . . tolong doakan yea . heee . .

kepada semua kengkawan , saya doakan semoga permohonan anda juga nanti diterima dan berjaya ke menara gading seperti yang diimpikan , in shaa Allah . sama sama lah kita Menunggu dan Berdoa . .




" semoga impian ku untuk ke menara gading akan tercapai "

Okay , thats all for now
thank you

Assalamualaikum  


 
 

6 comments:

  1. berdoa byk2 moga dpt kos yg diidamkan..
    shida mntak kos pa ea?ehehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. in shaa Allah . kebanyakkan kos yang shida mintak lebih ke bidang bahasa .

      Delete
  2. aamin , semoga tercapai cita-cita kita semua .

    ReplyDelete
  3. AMINN3...! ^_^ Doakan Puteri pn berjaya skali ehh.. Pu3 harap2 sngat dpat smbung bidang Kejuruteraan Awam coz kat teknik dulu dh study 2 tahun so senang lh if nk smbung balik.. :D

    #Mudah-mudahan Allah memakbulkan doa2 kita smua kan..?? :'D BEST OF LUCK sis..! >_<

    ReplyDelete
    Replies
    1. in shaa Allah . sama sama lah kita berdoa . good luck untuk puteri ;)

      Delete