Tuesday 22 January 2013

Artwork Nisa . Awesome Meyh :)



Assalamualaikum dan salam sejahtera . .



Semua orang ada keistimewaan dan kelebihan sendiri . so hari ni saya nak cerita pasal keistimewaan dan kelebihan salah seorang cousin perempuan saya . her name is KHAIRUNNISA BINTI KAMARUL ADLAN or we called her NISA :) . Nisa ni ada kelebihan dalam melukis . dia punya lukisan sangat awesome dan it is really really really really really (hamboih . . .) beautiful ! saya ni takde la pandai mana nak describe sesebuah lukisan tuu , tapi apa yang saya boleh katakan lukisan Nisa ni sangat teliti dan detail . dia hanya guna pen dan dia pun mula la melukis . tau tau je hasilnya sangat awesome . okay cakap lebih pun tak guna , ni kat bawah ni ada beberapa gambar lukisan yang dia dah hasilkan and silalah tengok . before that , saya nak say THANK YOU kat Nisa sebab dah bagi keizinan untuk publish kan dia punya lukisan kat saya punya blog ni . semua gambar lukisan dia ni saya ambil dari Facebook dia :) . check it out . .



as a birthday gift :)







Nisa lukis sendiri kat atas kasut . cantikkan :)

lukisan terbaru :)




Okay , itu sahaja yang dapat saya kongsikan untuk kali ni . ohh , sebelum saya terlupa , Nisa ni jugak ada masuk satu drawing competition and dia menang . tempat ke berapa tak tau la pulak . lukisan dia pun dah dijadikan calendar . Tahniah Nisa ! semoga Nisa dapat kembangkan lagi bakat melukis Nisa tuu . . kalau boleh , cuba buat lukisan 3D yang macam Alang tunjuk hari tuu . hehehe :)


                                                 Okay , that’s all for now
                                                          Thank you
                                                     Assalamualaikum  :)


 

4 comments:

  1. gile ar. bdk yg amek seni pn belum pandai lukis cam ni.
    harapkan cikgu je. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha tau pun . nisa ni kalau ada free time je , kerja dia melukis je . nasib baik masa spm dia hari tu dia ambik seni as extra subject .

      Delete
  2. kreatif , hehe boleh buat duit camnie . money money S_S

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha kan ? nanti suruh dia bukak galeri bila dah besar nanti :)

      Delete