Thursday 31 January 2013

Nak Belajar Main Gitar . . Tapi . . .?

Assalamualaikum dan salam sejahtera . .

saya sebenarnya suka main gitar . nak belajar main gitar . jap jap . sebenarnya saya dah belajar sikit sikit main gitar ni . tau laa jugak chord chord gitar ni . senang cerita kalau petik tuu ada lah keluar bunyi nya . haha . terima kasih kat kawan kawan saya yang ada ajarkan sikit main gitar ni . tak lupa jugak kat MR.YouTube . hehe . setakat ni boleh laa main lagu 'UNTUK DIA' , 'ONE' , 'A THOUSAND YEARS' , 'SUMMERTIME' . lagu lain pun boleh jugak , tapi still terkial kial lagi . macam baby baru belajar jalan . .



sekarang ni dah lama tak main gitar sebab gitar kat rumah ni tak cukup sifat . dah ingat ingat lupa dah chord nya . kalau nak main gitar , kena bukak buku balik la jawabnya . haish . . tapi , baru jap ni tetiba nak GOOGLE pasal hukum main gitar . and ini yang saya dapat .

KLIK SINI :)

KLIK SINI :)

 so , what do you think ? saya sekarang ni tengah dok pikir and cuba memahami apa yang dia tulis kat situ . hehe . kalau awak , awak , awak , awak , awak , dan awak ada pendapat atau opinion (bukan sama ke maksudnya ? ) meh laa share . hehe jangan malu malu :)

                                                 Okay , that's all for now
                                                          Thank You 

                                                       Assalamualaikum

4 comments:

  1. haha.. laa.. sama lagi... saya pun dok belajaq men guitar gak.. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha banyak benor yang sama nya . kimi takpe laa ada gitar sendiri . saya ni , ada gitar abang kat rumah ni , dia tak reti reti nak pergi repair . =,=

      Delete
  2. Sperti kata ustaz azhar---"Main muzik bleh, tapi jngan sampai jdi najis.." Hahaa! Paham kn..? Puteri pn maen gitar jugak, tp kalau dh msuk wktu solat tuh, tinggal lah dulu kn, wat bnda wjib dlu.
    Pas dh solat, lantak lah nk maen lama mana pn kn.. Hehee!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haa betul tuu Puteri . tapi sekarang ni terpaksa stop main gitar sebab gitar kat rumah ni dah rosak . .

      Delete